Tarcze sprzęgła firmy LUK

Tarcza sprzęgła jest centralnym elementem połączeniowym sprzęgła. W połączeniu z modułem sprzęgła umożliwia rozłączanie i łączenie silnika z układem napędowym. Zmniejsza także wahania prędkości w przekładni, powodowane przez silnik spalinowy. Firma LuK oferuje rozwiązanie odpowiednie do każdego zastosowania, począwszy od tarcz sprzęgła z pojedynczym tłumikiem drgań skrętnych, do wersji z tłumikami wielostopniowymi, od sztywnych tarcz sprzęgła, które są używane z dwumasowym kołem zamachowym, do tarcz sprzęgła z korekcją przesunięcia osiowego.




Zalety tarcz sprzęgła firmy LuK:

Duży komfort jazdy
Niedrogi i oszczędny pod względem zajmowanego miejsca sposób oddzielenia drgań
Zmniejszenie zużycia paliwa i emisji spalin poprzez obniżenie prędkości obrotów biegu jałowego
Możliwość montażu w niewielkiej przestrzeni
Kompensacja niewspółosiowości pomiędzy silnikiem i przekładnią
Podwyższona żywotność dzięki trwałym okładzinom i optymalizacji ich sprężynowania